Friday 23 December 2011

~awak maafkan saya~


Sayang…
Maafkan saya di atas segala kesilapan saya terhadap awak…
Sesungguhnya tiada niat di hati ini untuk melukai hati awak sayang…
Saya tidak menyangka sejak peristiwa itu cinte dihati awak mulai pudar untuk saya…
Saya tahu awak kecewa dan terkilan dengan sikap ego saya…
Tetapi tolonglah sayang…
Berikan saya sedikit ruang untuk memperbaiki hubungan kita ini sayang…
Berilah waktu untuk saya mengubah diri ini yang daif lagi hina ini…
Sesungguhnya sayang…
Saya amat mencintai awak..
Tatkala saya menulis blog ni…
Berguguran mutiara dari mata saya sayang…
Kerana kesilapan yang pernah saya lakukan…
Telah memudarkan rasa cinta awak terhadap saya….
Sayang….
Terima kasih kerana awak masih bersabar dengan sikap ego saya…
Sesungguhnya awak seorang lelaki yang tabah yang pernah saya kenali sayang….
Dengan ketabahan awak sayang…
Barulah saya tahu bertapa iklas dan jujurnya awak terhadap saya…
Bertapa sabarnya awak melayani karenah saya…
Kini…
Barulah saya sedar…
Sikap ego saya hanyalah memakan diri sendiri…
Kerana sikap ego ini…
Cinta kita makin pudar….
Sayang…
Saya berjanji dengan sesungguhnya….
akan berikan kebahagiaan terhadap awak dan saya akan buang semua sikap ego saya terhadap awak sayang…
sayang…
tiada kata-kata lain yang boleh saya ungkapkan…
hanya ku pinta maafkan lah kesilapan saya ini sayang…
sesungguhnya saya tidak mahu kehilangan awak sayang…
hati ini…jiwa ini…jasad ini….hanyalah untuk insan yg bernama radin sutrisno…
bukan untuk insan lain….
Saya hanya milik awak seorang sayang…
Untuk selamanya…
Sehingga akhir nafas saya sekalipun…
Saya tetap milik awak…
Awak sangat bermakna untuk saya….
Saya sayang awak radin sutrisno….

No comments:

Post a Comment