Thursday 25 August 2011

~peristiwa yang menakotkan aq..grrr...~

hari ni...
25 OGOS 2011...
terjadinye 1 pergaduhan di antara lelaki n perempuan...
mereka merupakan sepasang kekasih yg sangat bahagia sebelumnya...
tapi...
ntah ape silap nye...
die orang bergaduh...
aq hanya mampu menyaksikan nye bersama teman2 ku yg lain..
tingkah laku lelaki tu menakotkan aq...
mane x nye...care die pujok girl 2 ganas sangat...
da la aq ni trauma bab2 pukul memukul ni...
hurmm..
td abby text same aq..
die janji x kan naik tangan kat aq...
so sweet sayang..
n i know u will never do it !
kan sayang...
saya yakin awak x kan wat cm 2 kat saya sebab saya taw..
awak sayang kan saya kan...hehe...
awak2...
x moe taw wat cm die orang 2...
menakotkan taw...
heheh...
>
<
SAYA PEGANG TAW JANJI AWAK EN. ABBY

1 comment:

  1. dedikasi ni khas untuk awak en.abby....
    hope awak tunaikan janji awak 2 taw sayang....
    saya x nak kehilangan awak dalam hidup saya...

    ReplyDelete